Monday 31 October 2011

LANTAK KAU LHA !

hana x suke dgn swg budax laki nie . dlu hana anggap dye bek , skunk hana darh tau perangai dye macam mane . perangai macam setan taik anjing tol , merosakkan anak dara orang . mak ayah dye ingat dye pegi keje . mmg lha dye keje tapi lepaz keje pegi merosakkan anak dara oarnag . ntah ape kne ntah jantan uh !!! sangap na gan barang pompuan !! pegi cium mulot ngan munah tulah , merabe lha , dye kapel ? pikat pompuan ? sumenye nak barang . adoyaii ! koe pkir pompuan anak patung ? permainan ? y x de perasaan ?? pompuan yang darh tergode ngan 2 pulak bangang sangat nape ! kate kene pakse lha bagai ! benci tol aku dengar ! koe pompuan BODOH ! BANGANG SANGAD NAPE !!?? pegi ikod je jantan uh mne dye soh ikod !! nak kate bangang mmg BANGANG !!! kene pakse konon ary-2 , SEMOLOT ?? MERABE ?? koe biar jew kantan uh apew y dye na wat , ntah-2 DA MEN DA PON ! koe biarkan dye wat bende uh , janji koe sedap n koe dapat bgy dye sedap ! MEMALUKAN KAUM HAWA JEW ! #cehh !! ayat aku .. hee , x saba rasenye nak tengok koe mengandung anak jantan uh .. ramai orang nk tengok kau bunting !! hahax ! tu la perangai kalau x semenggah ag . jantan uh ! x sedar-2 , ntah ble na seda ntah , maybe ble anak dara owg dah bunting , bwu na sedar ! tu pon law sedar ! adoyaii !! da bpe owg lha anak dara owg darh kao kejekan #aku kapel gan dye coz na barang jew# perh ! ayat koe macam BAB* tau ark ?! maybe pompuan laen x tau ape yg koe cakap nie un , tu lha pasal dwg anggap koe baek jew , SIAL PUNYA JANTAN !! koe ingat koe hot kew koe kapel pastu break . ecoknya koe ingat orang baek gan koe orang suke gan perangai koe ? JIJIK DORH !!! da la itam ! x ensem lak uh ! bodoh kot owg yang da terima koe termasuklah aku dlue , tapi dlue aku terime koe pon coz koe baek gan aku n aku tatau prangai koe senanye ! time aku kple gan koe , koe x dpt papew dari aku tu koe tinggalkan aku , carik pompuan yg leyh bagi barang kat koe ! sampai sanggup curi-2 awex membe cndiri ! ish ish ish  , hmm ,,, apew nak jadi lha .. Hana disin berharap kepada lelaki-2 kat luar uh x yah lha ikod perangai cam niey ye ! apew faedah kwg wat pompuan can tuh ! x de faedah derr !! one more thing , untok cape yg terase , mmg koe pon !!! so jgn nk judge aku dgn ayat-2 kau oke ?!

No comments:

Post a Comment